Friday, October 28, 2011

wajah baru...

salam....

tadaaa...!!! hehehe...dengan perasaan bebunga riangnya nak tulis entry kali nie...sebab apa nak taw???
hehehe....MY BLOG IN NEW IMAGE.....hehehe...betol ke aku skiping london 2..hahaha...peduli la aku yang cakap..hehe...belajar dari kesilapan that's right?? ok stop!!! da jauh menyimpang da tu...

actually....(ceh wah)...nak tunjuk blog yang berwajah baru nie...nie lah hasil yang telah di godam oleh adek aku....ROSHAZLEEZA BINTI ABDUL HADI....thankz yea coz sudah menghasilkan blog aku yang berwajah baru nie...hehehe...tapi still ade kemalasan nak menghupdate entry2 yang baru...nie pon sebab da kena paksa...sebagai penghargaan kat ko yang telah mengopi header hak orang laen just paste je kat blog ak nie aku terpikirnak wat penghargaan kat ko wahai adek ku yang x berapa nak comel..sebab aku lagi comel dari kau...hahaha...sudah jauh melalut nampaknya...hehehe....btw thankz ye budak coz telah mencantikkan blog aku....LOVE U SANGGAT..SANGGAT LA....hahahaah



nie la die budak yang aku maksudkan yang telah mengondam aku punye bolog..!!!
hehehehe....^_^

p/s: lain kali tolong cantikkan lagi my bolog ok....THANKZ BUCUK....^_^

No comments:

Post a Comment