Friday, October 28, 2011

~ tempat praktikal ~

assalammualaikom....
salam 1 malaysia....salam sejahtera...dan berbagai lagi salam yang ada...hahaha....
haa....panjangkan salam aku...heehe.....hari nie ak bersemangat nak hupdate entry baru...(semangat bolog baru la katekan...)hehehee...

ok straight 2 the point.....semalam pada tanggal bape hari bulan ek.....haaa.....27/10/2011....
ak dapat tempat untuk LI....taw tak apa itu LI??? ok let me 2 introduce....hahaha....
LI mean LATIHAN INDUSTRI....yeah...penantian yang aku tunggu selama ini akhirnya dapat gak...
sebenarnya dah risau sebab membe laen semua da dapat tempat untuk dowg LI tapi aku je yang x de jawapan lagi....but yesterday........semua kerisauan dah hilang dengan sekelip mata...aku dapat tempat LI kat mane nak taw?????



hahahaha.....


haaaaa.....






















TNB!!!
ye dekat sini la aku apt tempat praktikal 2...aku start masuk bulan 12....19 disember until 20 april....4 month only...huhu....but yang x seronaok bagi aku.....tempatnye nun jauh dari rumah aku...haaaa......
ase nak menangis la plak...sebab x dapat tempat yang aku apply hari tu....tapi aku bersyukur la coz dapt gak akhirnye...daripada dalam kerisauan x dapat...dah dapat nie pon lega sikit la...ok la sampai sini je mud aku nak tulis entry nie....k la bye...nantikan entry yang akan datang tu pon klu aku dalam kerajinan  la....

ok guys see u next entry...tadaaaa!!.....^_^

No comments:

Post a Comment