Friday, November 11, 2011

the last picture with my classmates...^_^

yahoo..yahooo..dan yahoooo....
assalammualaikom to oll readers yang cute,hensem n cun-cun...
hari nie nak cerita pasal my classmates...huhu...
hari terakhir bersama mereka...lepas nie da x jumpe korang2 semua(bermula kesedihan...tp lupekan seketika...)...hehe....
so untuk final exam yang bakal menjelang pada hari isnin sampai rabu..3hari berturut2..
disini aku nak wish kat korang semua GOOD LUCK SEMUA PELAJAR DTL5 (DIPLOMA TEKNOLOGI ELEKTRIK)!!!!!! BUAT YANG TERBAEK UNTUK YANG TERAKHIR KALI KITA DUDUK DALAM DEWAN EXAM 2..CHAIYOK..CHAIYOK!!!...


ok berbalik pada cerita asal x bnyak sangat benda nak cerita tapi kowg tengok gambar dak2 kelas aku dulu k...layannnn...zassss!!!


nie gambar mase sem2..ramai gak yang x de dalam gambar ni...

yang ni plak gambar candit...suke-suki punye gambar...


ini adalah hari terakhir bergambar ngan mereka semua...
time ni da habis final presentation untuk final project...

ini lah kami...
selama hampir 3tahun bersama ..
da mcam adek bradek...


kami happy...^_^


dari kiri..iqbal,syafiq,fizie,hafiz,ashriq,bha,amar,aku n zaim..


ni project hafiz ngan boy..fungsi ke x ak x taw...


ini plak project aku..yang tukang pegang 2..kiri..yang baiki n yang kanan..yang meletopkan..


bersama tenaga pengajar (lecture)
merangkap moderator n supervisor...
pn.linda,cik yati,pn.raz,pn.alin,n pn,ayu


you are the best lecture...
THANK YOU TEACHER..!!!..
(macam sekolah plak)


haji ngan en.hamam...thankz coz bg ilmu kt saya...
(en.hamam lah yang ajar aku wiring,bace litar..thankz...)


pn.linda.(ajar autocad) pn.raz (ajar micro-p)
thankz..!!


cik titah yang bnyak beri ilmu thankz...


ok lah smpai sini jelah gambar nie bercerita....kalau kowg ade terbaca entry aku sebelom ni(lepas 1 azab) entry kali ni juz sambungan je...sebab entry yang lepas gambar x de..so gmbar nie aku baru dapt dari mereka2 yang upload gmbar nie kt fb...pada mereka terima kaseh..k...pada sape yang x de dalam gmbar nie...mohon maaf ye..bukan aku lupe kowg tp bnyk sgt gmbr...hehehe...i'm so sorry guys....

p/s: pada semua yang akan mengambil exam..x kira ape skali pon exam...aku ucapkan GOOD LUCK!!!
p/s: khas untuk adek aku yang nak amek spm 2...GOOD LUCK!! wat yang terbaek jagn hampakan mak ngan abah k..ko anak lelaki sowg..ko lah harapan dorg...DO THE BEST...!!!CHAIYOK...CHAIYOK!!!

1 comment:

  1. Rindu time niey..bnyk sgt telatah..ahaha.. gelak tawa..smpi skunk aku still xcye kte da tpisah..ahaha..

    tuk kau,harap ko berjaya. bangga ada kawan KEBAL cam kau. ahahaha. miss you all !!

    ReplyDelete