Wednesday, November 2, 2011

akhirnye lepas 1 azab...

 assalammualaikum...

yessss!!! akhirnya lepas jugak satu azab aku....hehehe....da macam pe kan...
actually, final year projek ak selamat sudah dipresentationkan td..(ayat ak cam ape dah..choi..)
x pe janji korang paham kan...hahaha....

ok start dari hari isnin hari tu hati aku x berapa tenang coz risau sangat ngan final presentation...tapi disebabkan sokongan kuat kawan-kawan akhirnya aku bejaya selesaikannye hari nie...hehehe...lega la hati nie ckit..tp risau gak la cikit pasal report x siap lagi bhai....huhu....50 page ape aku nak merepek dalam report 2??huh...(mengeluh kejap)...ok tak pe relax k be cool...hahaha...dalam hati sape taw an....

hari paling best bagi aku coz dapat snap2 pic with my friend...budak2 klas ak..susah nak begambar ngan dowg ni...almaklom la semuanye bajet2 encem gitu..hahaha....tp arini dapat gak begambar ngan kowg semua...kenangan 2...pas nie entah bile leh jumpe ag..hehehe...semua da wat haluan masing2..pape hal pon..remember me guys...huhu...jumpe kat luar jangan la segan silu nak tegur ye..hahaha...
gambar x de kat aku almaklom la kemera awak x secanggih kemera deme..(udoh kluor bahase perok...amek ko) ok la smpai sini je la dulu cerita aku da malas da nak menaip jari-jemari yang runcing ni da penat da..menekan keyboard nie...(penatnye da mcam bende 2 susah bebeno kate ko) hahaha...
ok la bye..!!!

p/s: entry kali nie x de gmbr so bace je la ye..
p/s: thankz kepada classmate aku (hafiz fazrin) yang tolong ak hidupkan semula projek aku yang dah entah keberapa kali meletopnye...x lupe juga yang meletopkan projek aku ( muhammad nor azlan) thankz gak coz tolong ak..hahaha....dan juga membe2 aku yang lain THANK YOU OLL MY CLASSMATE...( da macam menan anugerah plak aku bg ucapan...haha)

No comments:

Post a Comment