Sunday, December 25, 2011

seminggu sudah bekerja dengan team TNB

assalammualaikom dan salam 1 Malaysia buat semua warga blog....
di kesempatan ini aku nak wish selamat hari natal kepada semua penduduk dunia yg agama kristian...

ok back to story....da lame x update entry bru...hari ni berkesempatan sikit la...
pagi ni aku bangun awal sebab bawak mak aku g pasar beli ikan....so balik dari pasar x de keje so aku nak tulis la entr baru hari ni...

ok straight....seminggu dah aku berkerja ngan TNB....banyak pengalaman yang aku da[at...benda yang x penah aku blaja pon aku dpt belaja dri abg2 technicion 2....start aku keje 19/12/11 keje aku x melekat pon dalam office tp asyik kuar g site je....mmg best la....law dok office x de kje...mybe kejeyg ak akan buat tido je la...hahaha
mcam 10 org technision yg baru masuk 2..mmg kosong x taw wat keje pe pon...dok office menyembang je....pas tu kul 5 punch kad balik..bapak r sempoi gler kje cm gitu...makan gaji bute kot....

ok la sampai cni la aku menulis entry kali nie....k bye...
see ya...peach yooo..!!!

No comments:

Post a Comment