Sunday, May 27, 2012

~rindu dekat blog kesayangan hamba~

assalammualaikum....

rasa-rasanya sudah lama sangat aku biarkan blog nie....(hasssyyimmm)
mintak maaf ye..terbesin pulak...ni disebabkan blog kesayangan hamba nie sudah dipenuhi dengan habuk-habuk..almaklumla da lama ditinggalkan rase2nye sudah hampir 6 bulan x buka blog nie.....
6 bulan berlalu....masa berlalu begitu pantas tanpa disedari....ekceli aku update entry kali nie adalah untuk menyucikan blog aku yang ditinggalkan sepi tanpa ada jari-jemari yang runcing ni nak merepek apa2 didalamnye...
entry kali ni nak cerita la sedikit pasal hari ni aku pergi putrajaya....rasanye semua da maklumkan ada apa dekat sanakan...sape taw angkat tngan.....???
yessss....tepat sekali....HIMPUNAN JUTAAN BELIA + JOM HEBOH.....
sapa yang pergi sila komen dan bagi pendapat anda......
aku pergi ke sana bertujuan sebenarnya....nak taw apa tujuan aku??
aku pergi sana untuk mencari kerja...tapi aku x jumpa dimanakah lokasi berikut....maksud ak bukan x jumpe karnival tu...jumpe tapi aku x jumpe tempat nak cri keje tu....almaklum la graduated seperti aku nie memerlukan kerja sekarang ini....ini disebabkan poket ku kini tiada berisi....dan untuk pengetahuan kawan2 yang mengenali aku...sekarang aku semakin COMEL....omg!! perasan pulak..(comel mean GEMUK)....hehehe.....
ok teruskan story....ok duduk rumah makan tido...makan tido...mane x naiknye badankan....
dan aku teruskan pejalanan aku masuk la ke semua khemah2 yang ade kat situ...adalah tersesat 1 tempat nie nak memerlukan pekerja...adalah jawatan kosong katakawwww....!
aku pon isi la jawantan tersebut...korang nak taw pe jawatan tu...TECHNICIAN...
oh no...isi punye isi....rupa2nye jawatan tersebut untuk LELAKI SAHAJA...aku ulang ye...LELAKI SAHAJA...tapi aku da isi...lantak kau la....pe ingat perempuan x boleh buat ke keje2 teknikal.....ok la sampai sini je aku cerita dulu....
bye2!!!

p/s: cerita aku ni memang tiada penghujungnye ok...aku akan stop mane2 aku suka ok....
aku punya blog aku punya suka la...hehehehe....

SALAM 1MALAYSIA DAN SELAMAT MALAM......BYE!!

1 comment: